Смачна професія


"Ким і де я зможу працювати з вашим дипломом" - найпопулярніше запитання від абітурієнтів, які планують навчання за спеціальністю "Видавнича справа та редагування". Палітра багата - це правда. Інша справа - що готовий для працевлаштування зробити студент, отримавши диплом. І, що не менш важливо, що він робив під час навчання.
Цікавий і пізнавальний досвід професійної реалізації наших випускників. За 8 років роботи кафедри було вдосталь успішних і неуспішних прикладів пошуку роботи за фахом. Більше успішних, адже молоді люди шукали ту сферу, яка буде відповідати їхнім вимогам, очікуванням, захопленням. серед випускників нашої спеціальності є весільні критики та блогери, журналісти Громадського ТБ, які презентують Кіровоград, редактори успішних видавництв, дизайнери, фотожурналісти, радіожурналісти, журналісти, телеведучі, ілюстратори, художні фотографи, власники медіа, диктори, бібліотекарі, науковці, рекламісти... Крім того, що вони наші випускники, Їх об'єднує ще одна важлива якість (це за моїми спостереженнями): вони хотіли більшого від свого диплома, а точніше - вони не обмежувалися ним. А ще - не перекладала відповідальність за працевлаштування на вуз, а же з молодших курсів активно вивчали свій фах на практиці.

Історія працевлаштування Галини Артеменко, випускниці 2010 року, особисто для мене є показовою. За Галиною ми почали активно спостерігати з того часу, як з'явився її кулінарний блог "Життя смачне" ("Жизнь вкусная!"). Галині вдалося поєднати свій фах із захопленням: вона належить до когорти майстрів незвичайної професії - art-food фотограф (Food Photography).
Галина, попри свій чітко розпланований і завантажений графік, відгукнулася на запрошення кафедри і завітала в гості до студентів.


 Дивіться на свою професію широко і дегустуйте!
"Пропрацювавши два роки у прес-службі, вирішили насмілитись і зайнятися тим, що завжди любила – кулінарією. Але в моєму випадку здобута професія дала змогу дивитися на цю справу більш широко, ніж на проведення часу на кухні. Спочатку я просто готувала, знімала цей процес і описувала його для свого блогу «Жизнь – вкусная!». Потім я відчула упевненість, прийшло натхнення, і я почала створювати рецепти та фотографувати для багатьох кулінарних сайтів. Паралельно вивчала предметну зйомку, зокрема фуд-фотографію, читала з цього напряму літературу, дивилася фотографії, які викликали захоплення і… дуже багато фотографувала. Водночас готую на замовлення, розширюю спектр своїх кулінарних навичок. Разом з подругою (здобутою, до речі, за час навчання) знімаємо кулінарну рубрику для обласного каналу, а до цього вели кулінарку на радіо", - розповідає Галина.

"Моя особиста порада - це прислухатися до своїх потягів. Обираючи цю професію, можна реалізовуватися, рухаючись за різними векторами, а тому важливо продегустувати різні сфери діяльності: радіо-, теле-, друк, поліграфію, безпосередньо редакцію тощо. Пишучи цей текст, я зрозуміла, що мала практику в роки навчання у кожному з цих напрямів. І кожен досвід дав можливість полегшити вибір «свого», адже на початку навчання я була впевнена, що буду займатися одним, а потім дійшла до зовсім іншого. ніколи не бійтеся змінювати напрям своєї діяльності. А ще читайте побільше! "

(Галина Артеменко)

У Галини насичене життя: кулінарія (для себе і на замовлення), зйомка, пошук замовників та їх обслуговування, авторський телепроект на каналі "Кіровоград", відкриті майстер-класи та участь в спеціалізованих конкурсах. Імпонують її життєві позиції, оптимізм, відкритість і бажання експерементувати, а ще - любов до тієї справи, якою вона займається.
"Я люблю складні та  історичні правильні рецепти. Складно створити щось штучно. Обожнюю пекти  і фотографувати хліб. Я ставлюся до їжі як до свята. Я візуал: мені подобається споглядати і готувати те, на що буде приємно дивитися іншим"
Справжнє щастя - це професійні люди, з якими вам хочеться розвиватися!

Галина поділилася зі студентами секретами професійної предметної зйомки та особливостями роботи без начальника. Наголосила на тому, справжнім щастям є творча та професійна команда, з якою легко розвиватися і яка зацікавлена в тому, щоб ти розвивався.

Коментарі

  1. Саме тоді, коли ти панічно почуваєшся у світі меседжів "усьо пропало" і "ми всі помремо", з"являється така людина, як Галина Артеменко. З нею ти починаєш розуміти, що життя може бути прекрасним, смачним, творчим і радісним. А буденні речі стають унікальними, як хліб і тортики на кухні й фотографіях Галі. Я вже починаю звикати до геніальності деяких своїх колег, а от геніальність студентів - ще в новинку. Коли раніше я чула, що учні перевершили свого вчителя, мені здавалося, що це пафос і бравада. Тепер я знаю, що й таке буває. Бо життя не тільки смачне, а й несподіване.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Час говорити про Форум видавців

Дитячі детективи в текстах та екранізаціях

Інструменти web-publishing для просування ідей та створення блогів