Дитячі «шедеври» та «серйозний hand-made»: історія Марії Драгунової


Марія Драгунова почала займатися хенд-мейдом кілька років тому. Спочатку створювала вироби у якості подарунків для друзів, а потім вийшла на новий рівень – почала отримувати за свою роботу прибуток. Марія не зупиняється на своїх досягненнях, а навпаки, постійно намагається вдосконалюватися. Її іграшки стали героями дитячої казки "Совина родина", до якої дівчина створювала фотоілюстрації.

Марія розповіла, чому вирішила займатися творчістю, які вироби виготовляє та як саме мотивується на щоденну клопітку роботу.
Мені здається, що творчою діяльністю я займаюсь усе своє життя. Адже є чимало дитячих світлин, на яких я завжди створюю чудернацьких чоловічків із пластиліну та жолудів, шию вбрання для своїх ляльок чи малюю дитячі «шедеври». Батьки кажуть, що я була дуже спокійною дівчинкою, яка могла сидіти за улюбленим заняттям годинами. До речі, моя посидючість і зараз багатьох дивує, адже якщо я захоплююсь певною роботою, то можу цілодобово займатися лише нею.
 Офіційна сторінка Марії Драгунової з виробами.
Серйозно займатися хенд-мейдом я почала у 2014 році. Шукала подарунок до дня народження хлопця. Хотілось подарувати щось незвичайне та креативне. І тут я випадково натрапила в Інтернеті на майстер-клас зі створення кавового дерева.
Вирішила спробувати – сподобалось. Це був перший крок у моєму творчому шляху. Зараз я виготовляю найрізноманітніші речі, починаючи листівками та альбомами й закінчуючи іграшками та елементами декору. З одного боку це цікаво, адже я не зупиняюсь на одному, завжди розвиваюсь та удосконалюю свої навички. Проте іноді це грає не на мою користь, адже, по-перше, дуже складно з фінансової точки зору закупити усі матеріали для творчості.
Наприклад, для топіарію мені потрібно придбати каву, горщички, різноманітні прикраси, клейовий пістолет тощо; для скрапбукінгу –– безліч декоративного паперу, картону, квіточки, намистинки та стрічечки. По-друге, іноді я «розвіююсь» на різні техніки. Можливо, якби я займалася б чимось одним, мій рівень професіоналізму був би більшим.

Творчі експерименти
Я завжди хочу усе й одразу. Тільки-но побачила якусь нову та цікаву техніку чи роботу в Інтернеті, одразу ж мрію спробувати і собі її зробити. На сьогодні моєю новою залежністю є ляльки Тільди. У соціальних мережах підписана на багатьох майстрів, які створюють цих красунь, але поки що лише милуюсь та надихаюсь їхніми роботами.
Стримує спробувати зшити таку ляльку те, що не маю особливого хисту до малювання.
Мені здається просто неможливим намалювати миле личко для дівчинки. Упевнена, що все зіпсую своїми художніми навиками.
Зараз найбільшою популярністю у мене користуються кавові позитиви. Це такі ароматизовані іграшки, що мають запах кави, кориці та ванілі. Вони невеличкі, тому, відповідно, коштують недорого, а це сьогодні має велике значення. Також кожна іграшка має смішний чи милий напис, і тут вже кожен обирає для себе свій.

Про творчий видавничий експеримент, який окрилює
Ідея створення видання «Совина родина» виникла під час вибору теми написання бакалаврської роботи в університеті, коли викладач Ірина Ткаченко запропонувала мені поєднати моє хобі з навчанням. Особливістю книжечки, яку ми виготовили, є її ілюстрації, які створені шляхом фотоінсталяції моїх хенд-мейд героїв.

Ірина Анатоліївна написала цікаву казку про пригоди трьох братиків-совенят.
А я надихнула життям цих героїв (пошила іграшки, зробила будиночок для сім'ї).



Наступним кроком була сюжетна та постановочна фотосесія, фото з якої і стали зображеннями для дитячого видання «Совина родина», за які окрему подяку хочу висловити Артемові Луценку. Сьогодні ми маємо на меті і надалі розвивати цю ідею: дописувати нові історії казки, додавати нових головних героїв та розбудовувати їхню домівку.
 
Допрезентація книги

Спеціально для Книжкового фестивалю "Весняний книговир" ми разом з хендмейд-майстром Мария Драгунова презентували проект видання для дітей під назвою "Совина родина" у креативній кав'ярні DVA Coffee
Цей проект - бакалаврська робота Марії. Так склалося, що на одній із дисциплін наші шляхи перетнулися, виникла ідея створити дитячу книжку з оригінальними фотоілюстраціями, де героями будуть чудернацькі і такі милі іграшки, які шиє Мария Драгунова.
Спочатку було слово і...сови. Наші друзі знають, що сови - наші улюбленці:)
Ідея видання. "Совина родина" - така назва майбутньої книжки.
«Совина родина» – серія захопливих історій про маленьких совенят, які вчаться літати, мандрувати, мріяти, дружити і відкривати цей різнобарвний світ!
Життя совиної родини – це калейдоскоп цікавих пригод, мандрів, відкриттів!
Можливо, як і люди, сови теж мріють і виховують своїх малят сміливими, добрими і наполегливими!
А ще – турботливі мами-сови печуть смаколики з сушеними ягодами, а тата-сови читають газети:)
Перший політ маленького, але відважного совеняти став неймовірною пригодою у житті совиної родини.
Допрезентація, як ми і припускали, дуже корисний формат обговорення і тестування ідеї, змісту видання. Особливо, якщо до нього долучаються такі поважні експерти, як Tamara Samylyak з видавництва Имекс-ЛТД. На авторському етапі роботи над книгою корисними стали поради фахівця з видавничого бізнесу.


Ми щиро раділи реакції на героїв майбутньої книги активної фокус-групи, яка завітала на презентацію: совенята, які створює Маша, стали фаворитами зустрічі. У Марії були сумніви щодо образів совиної родини і вона вже створила декілька версій головних героїв (і збирається ще поекспериментувати:). проте реакції дітей і дорослих дає втішні висновки: ці сови і совенята стануть улюбленцями майбутніх читачів!
А далі - клопітка і дуже відповідальна робота над створенням домівки совиної родини, до якої може долучитися кожен: ми збираємо найрізноманітніше начиння, інвентар, антураж, крихітний ляльковий одяг, який може стати елементами побуту домівки, в якій житимуть сови. Потім - магічна фотосесія та серйозна робота з версткою книги.
Особисто для мене, як для автора-початківця, було викликом читати перед учасниками презентації казку про совину родину. Спасибі за поради і коментарі: завдяки вам, Valentina Golovan, Olya Makarevich, Tamara Samylyak, Roman Pikalyuk, Сергій Ткаченко, я вже визначилася з сюжетом і змістом подій, які завершать створення першої книги із майбутньої серії.
Спасибі Artem Lutsenko за ці світлини! Вони так вдало передають ту атмосферу, в якій оживали герої книги і відбувалося те дивовижне плетиво сюжетних ліній, де кожен повертався у своє дитинство, аби згадати дитячі враження про казки, які нам читали батьки.
Антураж і гостинність DVA Coffee провокували до творчості, фантазії, щирості.
 Тут народжується казка!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Час говорити про Форум видавців

Дитячі детективи в текстах та екранізаціях

Інструменти web-publishing для просування ідей та створення блогів