Значно більше, ніж шоколад

Шоколад як методичний прийом... Шоколад як інструмент ребрендингу університету, факультету, кафедри..
Абсолютно випадково, під час пари "Рекламні видання" в 23 групі з'явилася неординарна ідея змінити традиційне паковання шоколаду на інше - креативне, авторське, нетиражоване, незвичне...
На парах з редакторсько-видавничого фаху є перевага в можливості експериментувати, виходити за межі аудиторії в буквальному розумінні слова. Студенти підхопили цю ідею - кожен презентував свій варіант патріотичного, мотиваційного шоколаду.
Перша хвиля  - Шоколадний фестиваль. Ідея була успішною, результати позивними. Якщо розглядати цей проект за критеріями навчальної ефективності, то показники високі: студенти-учасники проекту пройшли весь процес редакційно-видавничої підготовки продукту (враховуючи, що це в межах дисципліни "Рекламні видання", то реальна практика, якої так бракує для отримання фахових вмінь, була організована), випробували себе в якості продавців (це, як виявилося, не зручне завдання, але ,коли поруч з тобою активно працюють викладачі, нарізаючи торт і загукуючи покупців, то страх пропадає одномоментно - ще той формат неофіційної масової комунікації). Мотиваційний шоколад в творчій інтерпретації студентів знайшов свого покупця: унікальна торгова пропозиція відбулася, її результат - майже 800 грн, які були передані волонтеру Олексію Тітову (з ним кафедра видавничої справи співпрацює активно, допомагаючи фінансово кіровоградським захисникам в зоні АТО). Найголовніший результат цього шоколадного проекту - реальна допомога. 
Друга хвиля - патріотичний шоколад, який з не меншим успіхом студенти-активісти презентували на Благодійному проекті Garage SAlе. Шоколад в мотиваційно-патріотичному обрамленні позитивно сприймався відвідувачами (наш результат - 500 грн у фонд підтримки військовослужбовців).


Третя хвиля - шоколад, стилізований під книгу. Надзвичайно вдала ідея, яка увиразнила проект "Видавнича кухня"
Відвідувачі бачили кінцевий результат - готовий привабливий шоколад-двійник улюбленої книги, а от найцікавіше - процес створення  продукту - залишився за лаштунками. Черговий раз наша квартирка в гуртожитку стала "шоколадною фабрикою": тут друкувалися обкладинки, запаковували шоколад студенти та викладачі, обговорювалися деталі проекту, заплановувалися нові заходи. Близько 7 годин знадобилося для підготовки лімітованої серії шоколаду, стилізованого під книги (33 примірники). Працювала команда з 8 активістів (ще плюс троє "маленьких звіряток", які теж спробували загортати шоколад у фольгу - це я про наших трьох синів).




Четверта хвилька - іміджевий шоколад, стилізований під антологію кримсько-кіровоградської поезії "Шепіт Альми". Ініційований проект нашим студентом - Артемом Луценко. Є в цьому хлопцеві харизма. Революція буквами, революція словом!
П'ята хвиля - лімітована серія шоколаду, паковання якого оздобили ілюстрації талановитої та патріотичної Ольги Макаревич, студентки 5 курсу спеціальності "Видавнича справа та редагування". Благодійний проект "Частинка миру", який ініціювала Оля, є непересічним мистецьким явище на теренах Кіровоградщини. Ті ілюстрації, які з'являються на футболках в результат копіткої роботи художників, ексклюзивні,  мають свій стиль і  характер. Шоколад став ще однією площиною, де вони можуть існувати як самодостатнє мистецьке явище. Ці образи можуть жити і на стінах в аудиторіях, листівках, сумках, сітілайтах, білбордах. Сподіваємося, що цю ідею підтримають меценати і кіровоградці.

 

Ідея з нестандартним пакованням шоколаду гнучка. Її маркетингова привабливість випробовується в різноманітних форматах: корпоративне паковання з логотипом та в іміджевому дизайні, нестандартних форматах самої шоколадної плитки. Арт-шоколад (корпоративний шоколад, брендований шоколад тощо) сьогодні в тренді. Це потужний рекламний та промоційний інструмент, фактично безпрограшний, якщо до його проектування підійти професійно, чітко усвідомлюючи мету  і потреби цільової аудиторії. І якщо ми не вміємо його приготувати, то ми змінюємо його "одяг" - створюємо арт-обкладинку, яка приваблює покупців, дарує приємні емоції, об'єднує людей. 

P.S. В контексті дисципліни "Рекламні видання" редизайн шоколаду (створення корпоративного шоколаду, тематичного) виявився надзвичайно цікавим інструментом переформатування навчального середовища, яке захоплює і студентів, і викладачів. Коли теорія підживлюється практикою, запаралелюється здобутим досвідом - що може бути ефективніше і цікавіше для студента?




Коментарі

  1. П"ять хвиль! Це вже цунамі якесь шоколадне! А Ірина - шоколадна королева! Я вже не знаю, як ще можна висловити своє захоплення цим проектом та його невтомними модераторами.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Час говорити про Форум видавців

Дитячі детективи в текстах та екранізаціях

Медіаосвітній марафон для учнівської молоді