«Media-кузня»: нові можливості для університетської молоді


 «Media-кузня» – це тренінгова програма-інтенсив з журналістики для активної студентської молоді всіх факультетів КДПУ ім. В. Винниченка. В якості тренерів – досвідчені журналісти, медіа-експерти, фахівці з дизайну та сучасних інструментів web-publishing. Генеральна тема «Кузні 1.0» – корпоративні медіа та газетна журналістика як один із поширених різновидів корпоративних ЗМІ. Перший сезон "Кузні" - це 5 трьохгодинних тренінгів.
Кафедра видавничої справи є партнером цього проекту. Ідея з'явилася спонтанно, як завжди, на кафедрі, за чашкою чаю, під час так званої стратегічної сесії з Вікторією. намалювали скетч проекту і зрозуміли, що це прогресивна ідея. І не помилилися!

Стартував проект 15 жовтня. За цей час учасники мали можливість перейняти досвід від журналістів-практиків, а саме: Валерія М'ятовича (головного редактора газети «З перших уст»), Інни Тільнової (головного редактора «Нової газети»), Світлани Дубини (редактора молодіжної онлайн-газети «П'ять поверхів»), Світлани Орел (журналіста-фрілансера), Вікторії Талашкевич та Андрія Флоренка (медіа-група «Весь Кіровоград», інформаційний портал «Тусовка»), які розповіли про особливості роботи в газетній журналістиці, переваги газетних видань, дали практичні поради щодо апгрейду університетської газети. 

 
 До проекту долучилися викладачі кафедри видавничої справи та редагування – Ірина Ткаченко (сучасні інструменти web-publishing), Наталя Фенько (стандарти якості медіа), Сергій Ткаченко та Олександр Баранюк (сучасні підходи до макетування та верстки).
«Медіа-кузня» створює багато можливостей для учасників: спілкування з практиками, збагачення досвідом журналістів, редакторів, макетувальників, науковців. 

 "Медіа-кузня" це завжди нові відкриття, творча атмосфера, створення нового освітнього середовища, у якому на першому місці партнерство та обмін досвідом.
Учасники проекту так відгукують про враження у соцмережах: «Теорія сіра, а дерево життя завжди зелене. Ці слова спростовують організатори та учасники "Медіа-кузні". Відвідавши цей проект хоча б раз, кожна людина, яка вивчає журналістику, або навіть ніколи в житті на цим не замислювалася, не могла лишитися байдужою. Як теорію, так і практику можна вивчати легко та невимушено. Вікторія Салогуб та Ірина Ткаченко, організатори проекту, створюють нову течію у неформальному навчанні студентів в КДПУ ім.Винниченка», - пише Дарина Василенко.

Результат навчання (а це 5 модулів по 3 години) – активна команда медіа-групи «Університетський меридіан», яка вже працює над створенням університетського видання.
Організатори проекту планують проводити навчання в "Media-кузні" систематично. Після першого сезону на університетську молодь чекають не менш цікаві теми: медіа-дизайн, тележурналістика, соціальні медіа, журналістські розслідування, фотожурналістика тощо. 
Команда «Медіа-кузні» не зупиняється на досягнутому, розширює свої горизонти та реалізовує поставлені завдання. Другий сезон проекту відбудеться у лютому 2016 року. Вікторія Салогуб написала проект на міні-грант від Британської ради для його реалізації. Побажаємо їй успіху і натхнення!

Офіційна сторінка проекту в соцмережах
Відеодайджест проекту
Медіа-група "Університетський меридіан" - Типовий поет, Артем Луценко, Ольга Алєксєєнко, Вікторія Гапоненко

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Час говорити про Форум видавців

Дитячі детективи в текстах та екранізаціях

Інструменти web-publishing для просування ідей та створення блогів