«Media-кузня»: нові можливості для університетської молоді
«Media-кузня» – це тренінгова
програма-інтенсив з журналістики для активної студентської молоді всіх
факультетів КДПУ ім. В. Винниченка. В якості тренерів – досвідчені
журналісти, медіа-експерти, фахівці з дизайну та сучасних інструментів web-publishing. Генеральна тема «Кузні 1.0» –
корпоративні медіа та газетна журналістика як один із поширених різновидів
корпоративних ЗМІ. Перший сезон "Кузні" - це 5 трьохгодинних тренінгів.
Кафедра видавничої справи є партнером цього проекту. Ідея з'явилася спонтанно, як завжди, на кафедрі, за чашкою чаю, під час так званої стратегічної сесії з Вікторією. намалювали скетч проекту і зрозуміли, що це прогресивна ідея. І не помилилися!
Стартував проект 15 жовтня. За цей час учасники мали можливість перейняти
досвід від журналістів-практиків, а саме: Валерія М'ятовича (головного редактора
газети «З перших уст»), Інни Тільнової (головного редактора «Нової газети»),
Світлани Дубини (редактора молодіжної онлайн-газети «П'ять поверхів»), Світлани
Орел (журналіста-фрілансера), Вікторії Талашкевич та Андрія Флоренка (медіа-група «Весь
Кіровоград», інформаційний портал «Тусовка»), які розповіли про особливості
роботи в газетній журналістиці, переваги газетних видань, дали практичні поради
щодо апгрейду університетської газети.
До проекту долучилися викладачі кафедри
видавничої справи та редагування – Ірина Ткаченко (сучасні інструменти web-publishing), Наталя Фенько (стандарти якості медіа), Сергій
Ткаченко та Олександр Баранюк (сучасні підходи до макетування та верстки).
«Медіа-кузня» створює багато можливостей для учасників:
спілкування з практиками, збагачення досвідом журналістів, редакторів,
макетувальників, науковців.
"Медіа-кузня" – це завжди нові відкриття, творча атмосфера, створення нового освітнього середовища, у якому на першому місці партнерство та обмін досвідом.
"Медіа-кузня" – це завжди нові відкриття, творча атмосфера, створення нового освітнього середовища, у якому на першому місці партнерство та обмін досвідом.
Учасники проекту так відгукують про враження у
соцмережах: «Теорія
сіра, а дерево життя завжди зелене. Ці слова спростовують організатори та учасники
"Медіа-кузні". Відвідавши цей проект хоча б раз, кожна людина, яка
вивчає журналістику, або навіть ніколи в житті на цим не замислювалася, не
могла лишитися байдужою. Як теорію, так і практику можна вивчати легко та
невимушено. Вікторія Салогуб та Ірина Ткаченко, організатори проекту, створюють
нову течію у неформальному навчанні студентів в КДПУ ім.Винниченка», - пише Дарина
Василенко.
Результат навчання (а це 5 модулів по 3 години) – активна
команда медіа-групи «Університетський меридіан», яка вже працює над створенням
університетського видання.
Організатори проекту планують проводити навчання в
"Media-кузні" систематично. Після першого сезону на університетську молодь
чекають не менш цікаві теми: медіа-дизайн, тележурналістика, соціальні медіа,
журналістські розслідування, фотожурналістика тощо.
Команда «Медіа-кузні» не зупиняється на досягнутому,
розширює свої горизонти та реалізовує поставлені завдання. Другий сезон проекту відбудеться у лютому 2016 року. Вікторія Салогуб написала проект на міні-грант від Британської ради для його реалізації. Побажаємо їй успіху і натхнення!
Офіційна сторінка проекту в соцмережах
Відеодайджест проекту
Медіа-група "Університетський меридіан" - Типовий поет, Артем Луценко, Ольга Алєксєєнко, Вікторія Гапоненко
Відеодайджест проекту
Медіа-група "Університетський меридіан" - Типовий поет, Артем Луценко, Ольга Алєксєєнко, Вікторія Гапоненко
Коментарі
Дописати коментар